תנאי אחריות

מה מכסה האחריות?

האחריות שלנו מכסה אך ורק פגמים בחומרים, בתהליך הייצור ופגמים אשר יתכן ונגרמו למוצר במהלך המשלוח. תקופת האחריות הינה 30 ימים ממועד אספקת התכשיט.
*מתיחת שרשראות או צמידים אינה נחשבת לפגם בחומרים או בייצור.

מה לא מכסה האחריות?

האחריות אינה חלה על שריטות, חמצון, פגמים ונזקים הנובעים משימוש לרעה, לרבות אך לא רק, רשלנות, תאונה, חשיפה לחום גבוה, מכה, מגע עם חומרים כימיקלים, שחיקה, קרע ו/או שינויים ו/או תיקונים לא מורשים. בין היתר, האחריות אינה מכסה פגמים שנגרמו עקב תחזוקה שוטפת, ניקוי ו/או בלאי משימוש סביר או לא סביר במוצר.

יהלומים ואבנים

איננו אחראים על אובדן, שבר או נזק לתכשיטים או לרכיביהם, לרבות אבני חן ויהלומים.
יהלום לעולם אינו צריך לנוע ו/או להתנדנד בתוך השיבוץ. אם האבן בתכשיט שלכם טרם יצאה ממקומה, אך נראה כי היא מתנועעת, סביר להניח ששיני השיבוץ שחוקים או כפופים. במקרה זה, אנו ממליצים לקחת את התכשיט שלכם לצורף מקצועי כדי להדק ולתקן את שיבוץ האבנים שלכם.

ביטוח תכשיטים

אנו ממליצים לבטח תכשיטים יקרי ערך במסגרת פוליסת ביטוח פרטית, בפרט תכשיטים שערכם גבוה, כגון טבעת בשיבוץ יהלום מרכזי. לצורך כך, התכשיטים שלנו מגיעים עם תעודת הערכה חתומה על ידי גמולוג מוסמך, המפרטת את המאפיינים הפיזיים של המוצר: מידע אודות אבן החן/יהלום, תכונות הפריט והמחיר לצרכן. עם זאת, לא כל חברות הביטוח מכבדות תיעוד זה ועשויות לדרוש תעודה גמולוגית ממעבדה מוסמכת. ניתן להזמין דרכנו תעודה גמולוגית של חברת SGL בתוספת תשלום בעת הרכישה בלבד.