שאלות נפוצות

דף השאלות הנפוצות שלנו מסווג ביעילות, כדי שתוכלו לאתר בקלות מענה לרוב השאלות. אם לא מצאתם מענה לשאלתכם, אנא צרו איתנו קשר ואנו נשמח לסייע.

הזמנות

איך מזמינים באתר?

שלב 1 - הוספת פריטים לסל הקניות
הוסיפו את הפריט/ים שברצונכם לרכוש לסל הקניות.

שלב 2 - מעבר לסל הקניות
לחצו על איקון 'סל הקניות' בפינה השמאלית העליונה של האתר.
• סרקו את הפריטים בסל הקניות שלכם וודאו כי המידות, הכמויות ותיאורי המוצרים תואמים לפריטים אותם בחרתם.
• אם ברצונכם לציין הוראות מיוחדות להזמנה, כגון הוראות לשליח, אנא הזינו אותן בשדה "הוספת הערות להזמנה".
• להמשך הרכישה, לחצו על "מעבר לקופה".

שלב 3 - הזנת פרטי חיוב ובחירת משלוח
• היכנסו לחשבונכם אם אתם לקוח רשום או בצעו את הרכישה כאורח.
• הזינו את הדוא"ל שלכם, פרטי החיוב וכתובת למשלוח. אנא וודאו שמילאתם את כל הפרטים הנדרשים כראוי, על מנת למנוע עיכוב בייצור ואספקת הזמנתכם.
• בחרו את סוג המשלוח המועדף: שליח עד הבית / דואר רשום.
• אם יש לכם קוד קופון, הזינו אותו בשדה "קוד קופון" ולחצו על "החל" לעדכון המחיר הסופי.

שלב 4 - ביצוע התשלום
• לחצו על "מעבר לתשלום".
• השלימו את ההזמנה באמצעות הזנת פרטי אשראי, אישור תקנון האתר ולבסוף, לחיצה על "לביצוע התשלום".
• לאחר השלמת תהליך הרכישה באתר, תועברו לדף המאשר את ביצוע ההזמנה ותישלח אליכם הודעת אישור בדוא"ל עם פרטי ההזמנה.

*לידיעתכם, הזמנתכם תעובד רק לאחר אימות התשלום.
במידה ונתקלתם בבעיה במהלך ביצוע ההזמנה, אנא צרו איתנו קשר ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

האם הרכישה מאובטחת?

הרכישה באתר מאובטחת ועומדת בתקנות הבינלאומיות המחמירות ביותר להגנה על מידע ונתונים - PCI: DSS Level 1.
האתר משתמש בחיבור מאובטח בפרוטוקול HTTPS, המגן על תעבורת המידע מפני חדירה של גורם שלישי, וההזמנות מעובדות באמצעות טכנולוגיית הצפנה Secure Socket Layer (SSL), המבטיחה כי פרטי כרטיס האשראי שלכם מוצפנים, ואינם מעובדים או מאוחסנים בשרתים שלנו

באלו אמצעי תשלום ניתן להשתמש?

ניתן לשלם באמצעות כרטיסי אשראי מובילים, ביניהם:
Visa, ישראכרט, American Express, MasterCard.

מדוע כרטיס האשראי שלי נדחה?

ישנן סיבות רבות לכך שכרטיס אשראי קיבל סירוב חיוב, החל מחריגה ממסגרת אשראי ועד פגיות תוקפו של הכרטיס, תקלת תקשורת ועוד.

אחת הסיבות הנפוצות לכישלון חיוב כרטיס האשראי היא הזנת פרטים שגויים. אנא ודאו כי מספר כרטיס האשראי, תאריך התפוגה ושם בעל הכרטיס מוזנים כהלכה, ולאחר מכן נסו לבצע את התשלום שנית.

אם הבעיה לא נפתרה, אנו ממליצים ליצור קשר עם חברת כרטיס האשראי או לנסות לחייב כרטיס אחר.

האם ניתן להזמין בטלפון?

אנו מקבלים הזמנות רק באמצעות האתר או קישורי תשלום מאובטחים אותם אנו שולחים לבקשת הלקוח. אלו הם האמצעים הנגישים, היעילים והבטוחים ביותר לביצוע הזמנה, בזכות הצפנת פרטי כרטיס האשראי שלכם, אשר אינם מעובדים ואינם מאוחסנים בשרתים שלנו.

איך משתמשים בקוד הקופון?

יש להזין את קופון ההנחה בעמוד התשלום בשדה 'קוד קופון' וללחוץ על כפתור 'החל' לעדכון המחיר הסופי.

האם ניתן להשתמש ביותר מקוד קופון אחד?

לא. ניתן להחיל קוד קופון אחד בלבד לכל הזמנה.

למה קוד הקופון שלי לא עובד?

אנא בדקו את תוקף ואת התנאים למימוש קוד הקופון שברשותכם. יתכן שהזנת את קוד הקופון באופן שגוי, או שתוקף הקוד שלכם פג.

במידה ואתם סבורים שתוקף הקופון תקף ותנאיו מתקיימים, אך הוא אינו עובד, אנא צרו איתנו קשר.

האם יש לכם אריזת מתנה?

כל הפריטים שלנו מגיעים באריזת מתנה יפיפיה, מוכנה למסירה למקבל המתנה. במידה והזמנתכם נשלחת ישירות לנמען המתנה, תוכלו לבחור בדף המוצר האם לשלוח אליכם את תעודת ההערכה והקבלה כקובץ PDF לדוא"ל. בנוסף, תוכלו לבחור בין קבלת כרטיס ברכה ריק או שנכתוב עבורכם את האיחולים עליו. לצורך כך, רשמו את תוכן הברכה בדף המוצר.

מה סטטוס ההזמנה שלי?

אנו שמים דגש רב על עדכון הלקוח בכל שלב ושלב בתהליך הייצור, כחלק בלתי נפרד מחוויית הלקוח. לכן, לקוחותינו מקבלים מאיתנו עדכוני הזמנה ישירות לדוא"ל או ל- WhatsApp שלהם באופן שוטף. יש לקחת בחשבון כי זמן הייצור הוא 7-14 ימי עסקים. אם לא קיבלתם עדכונים כשבועיים לאחר ביצוע ההזמנה, אנא צרו איתנו קשר.

לא קיבלתי אישור הזמנה לדוא"ל.

אם אינכם מקבלים את ההודעות שלנו בדוא"ל, יתכן כי טעיתם בהזנת כתובת הדוא"ל או שהמיילים שלנו מגיעים אליכם בטעות לתיקיית ה'ספאם' או 'קידום מכירות'.
אנא בדקו את תיקיית ה'ספאם' שלכם; אם תמצאו את ההודעות שלנו שם, אנא סמנו אותם כ"לא דואר זבל" כדי להבטיח קבלת עדכונים עתידיים בנוגע להזמנות שלכם.
אם לא מצאתם את אישור ההזמנה בתיקיית ה'ספאם' או 'קידום מכירות', אנא צרו איתנו קשר עם פרטי ההזמנה שלכם.

האם ניתן לערוך את ההזמנה?

ביטול או עריכת הזמנה
אם ברצונכם לבטל או לערוך את הזמנתכם, אנא עשו זאת תוך 3 שעות מרגע ביצוע ההזמנה. לאחר תום זמן זה, ההזמנה תועבר לשלב הייצור ולא תהיה אפשרות לבצע שינויים או לבטל אותה.

שינוי כתובת למשלוח
כל עוד לא קיבלתם הודעה בדבר משלוח הזמנתכם, ניתן לשנות את כתובת המשלוח בכל עת.

לביצוע שינויים או ביטול הזמנה, אנא צרו איתנו קשר.

האם ניתן לבטל הזמנה?

ניתן לבטל את ההזמנה עד 3 שעות מרגע ביצועה. לאחר תום זמן הביטול, ההזמנה תועבר לשלב הייצור ולא תהיה אפשרות לבטלה.
לביטול הזמנה, אנא צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו.

באלו מקרים ניתן להחזיר/להחליף פריט?

מומלץ לוודא את מידת הטבעת ו/או אורך השרשרת הרצויה, טרם ביצוע הרכישה. מאחר שהתכשיטים שלנו מיוצרים בהזמנה אישית ולא בייצור המוני, לא ניתן לבצע החלפות או החזרות.

רק בתנאי שקיבלתם פריטים חסרים, פגומים או שגויים, יינתנו אפשרויות להחלפה או החזר כספי על פי מדיניות ההחזרה שלנו, במסגרת תקופה של 14 ימים מיום המסירה.

מידע כללי

מהי תעודת הערכה לביטוח?

תעודת הערכה לביטוח היא מסמך מפורט המתאר את הפריט וערכו, אשר מיועד להגשת פוליסת ביטוח פרטית לפריטים יקרי ערך על מנת להגן עליהם מאובדן, גניבה או נזק.
התכשיטים שלנו מגיעים עם תעודת הערכה חתומה על ידי גמולוג מוסמך, המפרטת את המאפיינים הפיזיים של המוצר: מידע אודות אבן החן/יהלום, תכונות הפריט והמחיר לצרכן. עם זאת, לא כל חברות הביטוח מכבדות תיעוד זה ועשויות לדרוש תעודה גמולוגית ממעבדה מוסמכת. ניתן להזמין דרכנו תעודה גמולוגית של חברת SGL בתוספת תשלום בעת הרכישה בלבד. לאחר שההזמנה נשלחה, אין באפשרותנו להוציא תעודה גמולוגית והלקוח יכול לקבל את ההערכה המעבדתית באופן עצמאי באחת מהמעבדות הגמולוגיות לבחירתו.

האם אתם מבטחים יהלומים או תכשיטים?

אנו לא מבטחים יהלומים או תכשיטים. עם זאת, אנו מספקים ללקוחותינו תעודת הערכה לצרכי ביטוח, חתומה על ידי גמולוג מוסמך, המפרטת את המאפיינים הפיזיים של המוצר: מידע אודות אבן החן/יהלום, תכונות הפריט והמחיר לצרכן.

מה האחריות שלכם מכסה?

האחריות שלנו תקפה למשך 30 ימים מיום מסירת ההזמנה והיא מכסה רק פגמי ייצור ונזקים שנגרמו למוצר במהלך משלוח. האחריות אינה חלה על שריטות, חמצון, פגמים ונזקים שנגרמו משימוש לא תקין, שחיקה, תאונה, קרע, בלאי טבעי, שינויים ו/או תיקונים בלתי מורשים.

למידע נוסף, ניתן לעיין בדף האחריות שלנו.

אילו יהלומים משובצים בתכשיטים שלכם?

תכשיטנו משובצים יהלומים 100% טבעיים ואיכותיים בלבד, אותם יצרה אמא אדמה. יהלומים טבעיים נוצרו על ידי החום והלחץ של כדור הארץ מלפני 1 עד 3.5 מיליארד שנים והופצו לעבר פני השטח על ידי הרי געש עתיקים שלכדו אותם בסלע המותך שלהם כשהתפוצץ אל פני השטח. להבדיל מיהלומים שגודלו במעבדה, כל יהלום טבעי הוא ייחודי, ממש כמו טביעת אצבע.

תעודה גמולוגית של CGL (המעבדה הגמולוגית המוסמכת של אירופה) יכולה להיות מסופקת עם התכשיטים שלכם בעלות נוספת של 180 ש"ח, מה שמבטיח שהיהלומים שלכם טבעיים ואינם מטופלים/משודרגים.

האם ניתן לרכוש תכשיט עם אבנים ספציפיות?

בהחלט. יש לנו גישה לרוב סוגי אבני החן והיהלומים.
על מנת לבדוק את זמינות האבנים, אנא צרו איתנו קשר.

האם אתם מייצרים תכשיטים בהתאמה אישית?

עם ניסיון של מעל 5 שנים בעיצוב תכשיטים, אנו בהחלט יכולים להפוך את הרעיון שלכם למציאות ולעצב את התכשיט עליו חלמתם.

לצורך כך, אנא צרו איתנו קשר וציינו את הפרטים הבאים:
• סוג המתכת בה אתם מעוניינים (פלטינום, זהב [18 קראט, 14 קראט, 10 קראט], כסף) וצבעה (זהב צהוב, זהב ורוד, זהב לבן).
• מימדי התכשיט (אורך x רוחב x עומק).
• סוגי אבני החן/יהלומים.
• תמונות או סקיצות רלוונטיות.

*חשוב לציין כי בתקופות עומס, יתכן שלא נוכל לקבל בקשות מותאמות אישית.

האם אתם מוכרים בסיטונאות?

אנו לא מציעים מחירים סיטונאיים או הפצה בכמויות גדולות, אך אנו יכולים לתת תמחור מיוחד להזמנות בכמויות גדולות.
אם ברצונכם לרכוש יותר מחמישה פריטים בהזמנה אחת, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ואנו נשקול איזו הנחה נוכל להעניק לכם, בהתאם לסוגי התכשיטים שתרצו לרכוש.

האם יש לכם חנות?

אין לנו חנות פיזית בשלב זה. יתכן ונפתח נקודת מכירה בעתיד.

משלוחים וזמני ייצור

אילו אפשרויות משלוח זמינים?

ניתן לבחור את שיטת המשלוח במהלך התשלום:

⛟ משלוח סטנדרטי
משלוח חינם באמצעות הדואר תוך 21 ימי עסקים מיום המשלוח.

⛟⚏ משלוח מהיר
משלוח באמצעות שליח עד הבית בעלות של 29 ש"ח תוך 5 ימי עסקים מיום המשלוח.

האם ניתן לשנות את כתובת המשלוח?

כל עוד לא קיבלתם הודעה בדבר משלוח הזמנתכם, ניתן לשנות את כתובת המשלוח בכל עת. לצורך כך, אנא צרו איתנו קשר בהקדם.

האם ניתן לספק את ההזמנה למספר כתובות שונות?

במקרה של צורך במשלוח למספר כתובות, אנו ממליצים לבצע הזמנות נפרדות.

איך ההזמנות נארזות?

כל היצירות שלנו מסופקות בקופסת תכשיטים ממותגת, הכוללת בד להברקת זהב במתנה ותעודת הערכה לביטוח, חתומה על ידי גמולוג מוסמך. אנו דואגים לארוז את ההזמנות בקפידה, במעטפות מרופדות או בקופסאות קרטון יציבות, על מנת לשמור על התכשיט במהלך המשלוח ולוודא שהוא יגיע לידייכם בשלמותו.

האם אתם שולחים לחו"ל?

כן, אנו מבצעים משלוחים למרבית מדינות העולם. לבדיקת אפשרויות שילוח זמינות למדינת היעד וקבלת הצעת מחיר, אנא צרו איתנו קשר.

לידיעתכם, הזמנתכם עשויה להיות כפופה למסי יבוא ו/או מסים מקומיים. איננו יכולים לחזות את ערכם והם נקבעים על ידי רשות המכס במדינת היעד.

איך ניתן לעקוב אחר המשלוח?

כאשר הזמנתכם מגיעה למחסני המיון של חברת השליחויות שלנו, תקבלו הודעות אוטומטיות המספקות עדכון בנוגע למיקום וצפי מסירת החבילה אליכם. ניתן לעקוב אחר סטטוס המשלוח גם באופן ידני על ידי הזנת מספר המעקב ומספר הטלפון שלכם באתר HFD. עבור משלוחים שנשלחו באמצעות דואר רשום, ניתן לבדוק את סטטוס המשלוח על ידי הזנת מספר המעקב באתר דואר ישראל.

האם ניתן לאסוף מכם את ההזמנה?

אנו חנות מסחר אלקטרוני ואיננו מציעים שירותי איסוף מסיבות תפעוליות.

תוך כמה זמן אקבל את ההזמנה?

הזמנתכם תישלח בין 7 ל-14 ימי עסקים ממועד ההזמנה באתר ותגיע אליכם בהתאם לסוג המשלוח בו בחרתם:

• שליח עד הבית: תוך 5 ימי עסקים מיום המשלוח.
• משלוח בדואר: תוך 21 ימי עסקים מיום המשלוח.

האם ניתן לזרז את ייצור ההזמנה?

מכיוון שהתכשיטים שלנו מיוצרים בהזמנה אישית ולא בייצור המוני, נדרשים 7-14 ימי עסקים לעיבוד הזמנה. אנו מכבדים את המחויבות שלנו לייצור מודע, שיטות אתיות ואיכות בלתי מתפשרת. בשל התהליכים הייחודיים והמורכבים הכרוכים בייצור תכשיטים העומדים בסטנדרטים והערכים בהם אנו דוגלים, לא ניתן לקצר את זמני הייצור.

אם ברצונכם לקבל את ההזמנה שלכם עד תאריך או אירוע ספציפי, אנו ממליצים לבצע את ההזמנה לפחות 30 יום לפני התאריך הנדרש ולשקול לשדרג את שיטת המשלוח שלכם למשלוח באמצעות שליח עד הבית, על מנת להבטיח את הגעת ההזמנה בזמן.

חשבון לקוח / ניוזלטר

למה ליצור חשבון לקוח?

אם כי אין חובה ליצור חשבון, ההרשמה מציעה חוויית תשלום נוחה ומהירה יותר בעת הרכישות הבאות, כמו גם אפשרות לצפות בהזמנות קודמות, לעקוב אחר הזמנות נוכחיות ולעדכן את כתובת המשלוח שלכם במידת הצורך.

איך יוצרים חשבון לקוח?

כדי ליצור חשבון לקוח, לחצו על סמל 'פרופיל' בפינה השמאלית העליונה באתר או לחצו כאן. בדף יצירת החשבון, יש למלא את הפרטים הדרושים כגון שם מלא, כתובת דוא"ל וסיסמה, ולאחר מכן ללחוץ על 'צור חשבון'. כדי להשלים את ההרשמה, יש להפעיל את החשבון באמצעות הקישור שישלח לכתובת הדוא"ל שלכם.

שכחתי את הסיסמא שלי.

כדי לאפס את סיסמתכם, אנא לחצו על סמל 'פרופיל' בפינה השמאלית העליונה באתר או לחצו כאן. לאחר מכן, לחצו על 'שכחתי סיסמא', הזינו את כתובת הדוא"ל איתה נרשמתכם לאתר, ולחצו על כפתור 'שלח'. קישור לאיפוס הסיסמה יישלח לכתובת הדוא"ל שלכם.

למה להירשם לניוזלטר?

הצטרפותכם לניוזלטר שלנו מאפשרת לכם להישאר מעודכנים באירועים עתידיים, לקבל עדכונים על מוצרים חדשים, וליהנות ממבצעים מיוחדים שנשלחים ישירות לתיבת הדוא"ל שלכם.

איך נרשמים לניוזלטר?

כדי להירשם לניוזלטר שלנו, אנא הזינו את כתובת הדוא"ל שלכם בתחתית העמוד ולחצו על סמל 'חץ'. ניתן כמו כן להירשם באמצעות בחירה בתיבת הסימון "עדכנו אותי בחדשות והצעות בלעדיות" במהלך התשלום בקופה.

איך לבטל את ההרשמה לניוזלטר?

כדי לבטל את ההרשמה לניוזלטר שלנו, פתחו את האימייל האחרון שקיבלתם מאיתנו ולחצו על הקישור "בטל הרשמה" בתחתית האימייל. אם אינכם מוצאים קישור זה, אנא צרו איתנו קשר עם בקשה לבטל את הרשמתכם לניוזלטר.

לידיעתכם, אנו עשויים להמשיך לשלוח לכם הודעות שאינן שיווקיות הקשורות להזמנתכם ו/או מתן שירות ללא הסכמה נוספת מצידכם, כגון עדכוני דוא"ל על סטטוס ההזמנה שלכם.

עדיין זקוקים לעזרה?