החזרות, החלפות וביטולים

מדיניות החזרות, החלפות וביטולים זו מהווה חלק אינטגרלי מתנאי השירות באתר.
אנו שומרים לעצמנו את הזכות לעדכן, לשנות ו/או לבטל, כל סעיף במדיניות זו, בכל עת וללא הודעה מוקדמת.

ביטול עסקה

בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ"א – 1981, תקנה 6(א)(2) תשע"א-2010, לא ניתן להחזיר או להחליף מוצר אשר יוצר במיוחד בעבור הצרכן ו/או הותאם לדרישותיו ו/או מידותיו. לפיכך, לא ניתן להחליף או להחזיר את היצירות שלנו, למעט פגם במוצר, אי-התאמה למפרט, אי-אספקה במועד ו/או הפרה חוזית אחרת.

פגם במוצר / אי-התאמה

במקרה של פגם במוצר או אי-התאמה, כמוגדר בחוק המכר התשכ"ח – 1968, הצרכן זכאי לקבל החזר כספי מלא בתמורה להחזרת המוצר או להחליפו במוצר זהה תקין, בהתאם לתנאי המימוש:

(1) אם המוצר סופק בכמות שונה או לא במלואו;
(2) אם סוג המוצר או מאפייניו שונים;
(3) אם איכות המוצר או תכונותיו אינם מאפשרים את השימוש בו;
(4) אם סוג, תיאור, איכות או תכונות המוצר אינם תואמים לדגם;
(5) אם המוצר אינו תואם למוסכם בין הצדדים בכל דרך אחרת.

כאשר הפגם או אי-ההתאמה אינם ניתנים לתיקון, הצרכן יקבל החזר כספי מלא, ללא אפשרות להחליף את המוצר במוצר אחר.

טענת אי-התאמה אינה חלה על מוצרים שניתנו ללא תמורה כספית, אם הצרכן רכש תכשיט במידה שגויה, או אם המוצר אינו עונה על ציפיותיו.
עקב טבעם הייחודי של התכשיטים שלנו אשר מיוצרים בהזמנה אישית לפי מידותיו של הצרכן ולא בייצור המוני, אין אפשרות לבצע החלפות או החזרות. העיון בתיאור המוצר והבחירה במידה הנכונה הם באחריות הבלעדית של הצרכן.

תהליך ייצור התכשיטים שלנו משלב עבודת יד ושיבוץ של אבני-חן ויהלומים טבעיים. בשל תנאי הייצור והמאפיינים הייחודיים של כל אבן, כגון צבעה, מידתה, צורתה ותכונותיה, ייתכן הבדל סביר בין המוצרים ובין התמונות המוצגות באתר למוצר בפועל.

תנאי מימוש

הצרכן מחויב לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו ולדווח במיידית על פגם במוצר ו/או אי-התאמה, ולא יאוחר מארבעה עשר (14) ימי עסקים מיום קבלת המוצר, באמצעות אחת מדרכי ההתקשרות הבאות:

1. דוא"ל: info@begonia-jewelry.com
2. WhatsApp בטלפון: 053-3228240

בפנייתכם, אנא ציינו את מספר הזמנתכם, שמכם, ודרכי יצירת הקשר עמכם, בציון סיבת אי-ההתאמה ו/או הפגם, וצירוף תמונות התומכות בטענה.

במידה ונמצאה אי-התאמה או פגם במוצר, יתואם שליח לאיסוף המוצר ללא עלות. הצרכן נדרש לאפשר את איסוף המוצר תוך 14 ימים מיום הדיווח על אי-התאמה.
את המוצר יש להחזיר במצב חדש, לא בשימוש, באריזתו המקורית, כולל את כל האביזרים והמסמכים הנלווים. פריטים שמראים סימני בלאי, שנעשה בהם שימוש או שונים ממצבם המקורי, אינם ניתנים להחזרה או החלפה.
ההחזר הכספי יתבצע בהתאם לחוק באמצעות זיכוי כרטיס האשראי ממנו בוצעה העסקה תוך 14 ימים מיום הדיווח על אי-התאמה, או באמצעות כל אמצעי תשלום אחר שסוכם בין הצדדים.
בקשות לביטול עסקה שאינן עומדות בתנאים ובמסגרות הזמנים המפורטות להלן, עשויות להידחות בהתאם לחוק המכר.

גיפט קארד

ניתן לבטל את הגיפט קארד תוך 14 ימים מיום הרכישה בתנאי והשובר לא מומש. ההחזר יבוצע בקיזוז עמלת דמי ביטול בשיעור 5% מסכום הרכישה או 100 ₪, לפי הנמוך מבניהם. במידה ונרכש מוצר באמצעות שובר הגיפט קארד, החזרת המוצר הנה בכפוף למדיניות החזרות וביטולים.
ביטול עסקה אשר בוצעה על ידי אדם עם מוגבלות, אזרח ותיק או עולה חדש כהגדרתם בחוק, יתאפשר תוך 4 חודשים מיום הרכישה.

ביטול הזמנה

ניתן לבטל את ההזמנה עד 5 שעות מרגע ביצועה. לאחר פקיעת זמן זה, ההזמנה מועברת לשלב הייצור ואין אפשרות לבטלה.